champions!!

Jag är så grymt stolt över vårat duktiga ELIT-LAG!! Dom vann sista omgången av ridsportallsvenskan idag och säkrade en plats i SM-finalen på Strömsholm i juni! HELT UNDERBART! :D Vi var ett glatt gäng som stöttade våra ryttare med peppande hejarklacksramsor på sidan av banan! Ni var så duktiga allihopa som var med och sjöng/skrek! :) Det har varit en underbar dag och en helt underbar helg med strålande solsken och värme!! Nu väntar sängen. Jag skriver mera imorgon när jag är pigg igen! Och jag är så himla stolt över att vara hamreryttare! Åh vad jag älskar det stället! :D



HAMRES ELIT LAG 2009!
Ni är bäst tjejer!!
Bobo Fuchs, Maria Norlin, Jenny Johansson och Zazza Skärfstad
(Lagledare Gunnar Larsson i mitten)

Ordet är ditt!

Skriv något sött eller surt:

Ditt namn tackkk:
Kryssa i om du är här ofta ;)

Din mäjl if you want: (publiceras ej)

Reklam för din blogg:

Skriv något sött eller surt nuråh:

Trackback
RSS 2.0